Q & A
שאלה : האם יש אפשרות לעקוב אחר ההזמנה שלי?
סטיצס : כמובן! ברגע ההזמנה ישלח אליך למייל מספר הזמנה, כשהמשלוח יצא לחברת השליחויות תקבל/י למייל קישור עם מעקב של החברה ומספר מעקב.
—
שאלה : האם יש אפשרות לשנות / לבטל את ההזמנה שלי?
סטיצס : על מנת לשנות / לבטל את ההזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל : stitches@attach.co.il ונשמח לתת לך שירות.
—
שאלה : מה קורה במצב שמגיע אליי פריט פגום?
סטיצס : מתנצלות על אי הנוחות. אנא צר/י קשר עם שירות הלקוחות במייל או דרך הוואטאפ בצירוף מספר הזמנה ותמונות של הפריט הפגום ונדאג לטיפול מהיר.
—
שאלה : האם יש אפשרות לארוז למתנה?
סטיצס : בטח! מוזמן/ת לבחור אריזת מתנה (בתשלום נוסף) מתוך מגוון האריזות שלנו.
יש אפשרות להוסיף ברכה אישית – את נוסח הברכה ניתן לרשום בהערות, לכל השאר אנחנו נדאג.
—
שאלה : תוך כמה זמן מגיע אליי המשלוח?
סטיצס : מרגע ביצוע ההזמנה וקבלת האישור למייל, תגיע אליך ההזמנה בתוך 3-7 ימי עסקים.
—
שאלה : כמה זמן לוקח לטפל בהחזר?
סטיצס : ברגע שנקבל את ההזמנה נבחן אותה ונשאר. הזיכוי יטופל תוך 14 ימי עסקים ותשלח התראה עם ביצוע הזיכוי למייל איתו הזמנת.
—
שאלה : קניתי מוצר ואני רוצה להחליף לאחר?
סטיצס : ניתן להחליף מוצר שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית ללא פגם או ליקוי בתוך 14 ימי עסקים.
עלות המשלוח היא על חשבון הקונה.
—
שאלה : האם אפשר לבטל עסקה אחרי שבוצעה, ולקבל את הכסף חזרה?
סטיצס : ברור, חוק הגנת הצרכן מאפשר לבטל עסקה בתוך 14 ימי עסקים – בניכוי דמי ביטול של 5% מהעסקה. צריך לקחת בחשבון את עלות המשלוח.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר לא ייגבו דמי שילוח ודמי ביטול והכסף יוחזר במלואו.